Det närmar sig

2010-01-13 @ 15:30:43Körkort, körkort, körkort. Det är det enda som får plats i mitt huvud nu så det är därför jag har varit lite frånvarande från bloggen. Hela denna vecka har jag något som har med körkort att göra och sen gäller det. Då får vi se om jag har mitt körkort eller om det blir om 20 år.

Sen är det den här jävulska naturen som Linnea verkar ha samma problem med. Jag kanske får skylla mig lite själv eftersom jag inte var där när vi fick reda på att vi skulle ha prov, och vet därför inte vad jag ska plugga på (vad är det för punkter dom snackar om att vi ska kunna?), men ändå. Tycker det är tråkigt med prov. Därför ska jag kolla på film nu. Det är roligare.

Hejdå.

Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0