Donnerstag in Stockholm

2010-01-07 @ 20:12:22

Victoria´s secret fashion show på tv och en kladdkaka i ugnen = myskväll. Men Victorias hemligheter kommer snart bytas ut till något annat om jag känner min pojke rätt.

Igår hade vi fullt hus här hemma för älsklingen fyllde år! Elvis (Elias kusins hund) var också här och vi är nästan en matta mindre. Mattor är tydligen gott? Men idag var Elias tvungen att jobba så jag har kollat in mellandagsrean lite mer. Vi åkte också hem och tittade till lillebrorsan som ska ha huset för sig själv i två veckor eftersom att deras föräldrar åkte till Thailand igår. Haha, kom nog lite olägligt...

Hoppas att allt är bra där hemma. Saknar er mina muppar!!

Puss

/Ina

Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0