En liten uppdatering kanske vore på sin plats?

2010-01-23 @ 15:23:40Ja! Paulina, du har så rätt, vi andra har inte varit de aktivaste varelserna här. Men, jag ska iallafall försöka skärpa mig även om jag inte har ett skit att informera om.
Just nu sitter jag vid datorn, konstigt vore det ju annars. Resten av dagen ska jag inte göra ett skvatt, inte vad jag vet iallafall. Har varit hos min kära polle på morgonen, han kan ju behöva lite uppmärksamhet och mat då och då.

I veckan väntar förmodligen några timmar hos Emmelie för intervju till mitt reportage, dessutom har jag hand om onlineuppdatering till Frizon denna gång, så ni som ingår i min grupp, var beredda på att jobba!... Hårt!

Hade funderingar på att bege mig till Harrys igår, men sen orkade jag helt enkelt inte. Var inte upplagd för att vimla runt bland 40+:are, som Harrys nu består av ;S 


Nehepp, kanske ska bege mig neråt köket, har nämligen små ljuvliga varelser som väntar på mig där..
Bakade en dubbel sats chokladbollar igår så kylskåpsdörren har öppnats och stängts i ett hela dagen idag, konstigt.
Vad kan vi nu lära oss av detta? Baka aldrig dubbel sats, för fy sjutton vad man äter! ;/ men gott är det!

Tschüss!


Haha, förresten ... väldigt bra initiativ att lägga upp bilder från Therese fest förra året..
Vissa bilder är ju ohyggligt roliga!!! ;D behöver nog inte säga mer.
Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linka

Taack tzetze! :D nu vet jag vad du håller hus. Känns bra! hihih ha en bra helg med dina små chokladbollar så ses vi på måndag!

2010-01-23 @ 15:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0