.

2010-01-27 @ 11:03:10Okej, nu har jag absolut kommit till insikt om Det ...

Jag lever för mat helt enkelt, eller inte mat egentligen utan snaskigheter! och det känns inte bra utan snarare lite smått hemskt! Jag gör ju inte annat än river efter något hela tiden.. och det är då min egna lilla bortförklaring smyger fram .. man måste få unna sig ibland, ja ibland var det!! ;(

Nog om det! Idag ska jag iallafall först ta en bit mat på stan med min kära familj för att sedan bege mig ut till Frödinge och få min intervju överstökad. Hm, märkte även att jag glömt diverse viktiga böcker och papper i skolan så jag kanske borde försöka få tag på dem också, hur ska annars naturprovet gå?

Nej, nu får jag nog ta och fräscha upp mig lite, sitter här som en annan sunkis!
Ha de!






Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0