Hemmafrun och den händiga gubben

2010-01-03 @ 13:40:56Hejsan alla glada!

Jag är hemma hos min sötnos nu och vi har det mys här i lägenheten. Nu är den riktigt fin och många små detaljer har gjort den ännu finare!

Just i denna stund sitter jag i köket och har precis satt in lite klyftpotatis och kyckling i ugnen (har intagit min roll som hemmafru) och väntar på att det ska bli klart. Hör min man spika upp gardinstången inne i sovrummet (han har intagit sin roll som händig gubbe) som jag sedan ska få klä med gardiner!

Har haft fullt upp sedan jag kom hit. Igår var vi och köpte lampor och kuddar hela dagen och när vi kom hem spelade vi NHL 2009. Jag var bäst. Imorn ska vi ha shoppingdag (mellandagsrea) och på tisdag har vi tvätt- och städdag och på eftermiddagen ska jag, Elias och hans lillebror hälsa på deras gulliga mormor. På onsdag fyller älsklingen år och då kommer släkten hit så då måste vi fixa med mat och gottis!

Så står det till med mig, hoppas att det är bra med er!

Kramar
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0