Me duele tanto. Voy a morir

2010-01-19 @ 19:48:40

Mina ben, aajjj. Kan inte sitta, stå eller gå knappt. Emelie det är ditt fel! Höll på att slå ihjäl mig ute på gatan förut för mina ben viker sig under mig av denna hemska träningsvärk. Pyggmédatten är att rekommendera om man gillar självplågeri. Förövrigt, mina hårstrån blen klippta förut av Anna på Ahead. Vi snackade också lite om min kommande balfrilla. Som det känns nu kommer den bli megastor och svinsnygg. Balen blir dyr men det kommer den föroppningsvis vara värd! Träningarna börjar om exakt en vecka! Det närmar sig..


Nu ska jag ta tag i naturkunskapen och försöka att inte kräkas allt för mycket på böckerna. Puss&hej.


Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0