Som att yttra ordet paint på en medialektion

2010-01-25 @ 18:03:29Jag sitter och försöker hitta lite vettig fakta som jag samtidigt kan förstå, om astrologi, till min engelskarapport. Jag hamnade på den här sidan och, yrkesskadad som jag verkar vara, nästan skrattar och gråter på samma gång. Det är underhållande att man kan göra en så fruktansvärt hemsk websida, men samtidigt tragiskt och synd om den sate som skapat den. För seriöst, det var nog det värsta jag sett. I stil med Glossip, för er medianare som fattar. Usch och fy.

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Bea

Åh, kära glossip! Den hade jag nästan förträngt helt och hållet, glömmer aldrig det skrattanfallet jag fick när jag tittade i den :-P

2010-01-26 @ 15:41:01
URL: http://beafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0