Stor tumme upp

2010-01-24 @ 21:06:32

Nu känns det lite bättre! fick lite att läsa nu i all hast. Springer mellan sängen, handfatet, köket och datorn för jag är så stressad, av någon anledning. Har varit i stan hela dagen tillsammans med Rasmus och Johanna. Vi mixade ihop alla låtar till projektarbetet, skönt! efter det plockade jag upp syrran och vi tog oss en tripp till Kusin Tom för lite filmredigering av vår blivande Madeirafilm. Nu är jag äntligen hemma och till min förskräckelse såg jag Cickans inlägg.. haha! det är ju pinsamt så dålig stavare man varit en gång i tiden. Svenska var nog inte min starkaste sida. Men jag håller fast vid det jag skrev, är du kär i någon? säg till i så fall!! jag vill veta. Fyfan så störd tjej. Nu ska jag bädda! Puss



Puss på dig lille cickis.

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Adelinn

namen, vilken söt liten plutt! :D

2010-01-26 @ 19:58:53
URL: http://adelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0