Take me out

2010-01-24 @ 14:22:42Egentligen har jag inte en aning om varför jag tryckte på Nytt inlägg, för jag har absolut ingenting att säga. Jag spelade cup igår, kom hem mitt i natten och har ont nästan överallt idag. Just nu sitter jag och lyssnar på Franz Ferdinand, drömmer tillbaka till festivalen i somras och längtar fruktansvärt mycket till årest festivaler. Har drömt om festival flera nätter den här veckan och det suger när man vaknar upp, tittar ut och inser att det bara är januari. Nu ska jag nog sluta skriva innan det blir allt för onintressant. Imorgon är det måndag och då är våra ukrainska medianer tillbaka. Wuhu! So long..



Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0