Trött på snö..Men här kommer mer

2010-01-27 @ 17:24:37




Det snöar en del här i Solnehult. Vet inte om jag varit med om såhär mycket snö någonsin. Man börjar tröttna lite smått nu faktiskt. Jag håller med Ina. Ge oss lite vår och värme men framför allt ljus. Det är mörkt hela dagarna!
Har, som de andra medianerna, varit ledig idag. Ätit, kollat på The ruins och Beta house, tvättat lite kläder och tittat på tv. Ja, det är ungefär allt. Naturen ligger på sängen och väntar ivrigt på mig. Den får vänta lite till. Nu ska jag nog titta på Jackass säsong 2. & förresten grattis Rasmus på 19 års-dagen!


För er som rastlösa, kolla på http://familyguylol.com/ så är resten av vintern räddad.

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0