We're only in it for the drugs

2010-01-27 @ 12:27:27

Idag är det en ledig onsdag. Och för en gång skulle tänkte jag att jag skulle göra något vettigt. Än så länge har jag sovit, duschat, ätit choklad och lyssnat på Ebba Grön. Hyffsat vettigt enligt mig, men bättre ska det faktiskt bli. Så fort mitt hår har torkat ska jag åka ner till stan och uträtta lite ärenden. Sedan är det också tänkt att jag ska studera en sväng. På fredag har vi test i naturen och då ska vi vara två och två och svara på frågorna. Lyckligt lottad som är jag fick jag vara med klassens geni Oscar Gustavsson och vi har till och med slagit vad om en öl på Harrys om vem som kommer kunna mest. Förlorar jag detta vad kommer jag aldrig att kunna visa mig bland folk igen, det vore en hemsk skam. Hur som haver, nu skola jag börja finula på mitt CV, som sedan ska skickas till Norge. So long, suckers.

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0