2 juli 2010

2010-07-02 @ 08:59:49Värst vad jag har fått bloggningen i kroppen nu då? Två dagar i rad.
Ska inte skriva så mycket vettigt idag heller men iaf, tänkte bara för det första säga till Sumseven att jag Förmodligen kommer att deltaga i fredagskvällens aktivitet som äger rum på Harrys, såvitt jag vet. Har inga pengar på mobilen så därför får vi ta det här. Det var faktiskt lite småskoj att jag minuterna innan hade vart inne på Harrys hemsida och såg att det var klubb29 så jag blev himlans glad av er initiativ!! :D
Men jag jobbar imorrn, men förmodligen!

Jag är uppe ganska tidigt idag till och med så därför ska jag nu få i mig lite frukost och sedan ge mig ut till häst till skogs innan det schteker på olidligt, för en gång skull blir det utan mygg!!

Kanske borde presentera den galnaste av de galnaste också!!
Och jag menar det verkligen, hur normalt är det till exempel att krypa under täcket mitt i natten när normala människor sover och sedan klösa järnet i vaden, låret, foten eller handen.
Men jag älskar honom ändå!
Han är så syyyyeeet :D
Ännu inget namn, men jag har mina förslag.
Så nu får du faktiskt ta och stanna här!




/C.

Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0