Ihopträngda viljor under samma träd, där var vi förenade

2010-07-19 @ 17:34:50Detta har jag och min kamera Nils sett tillsammans än så länge


Gräs utanför Storgatan 102 A




En kusin, en farbror och lite annat fint i Västervik




Härliga människor från Skåne


Havet i Västervik





Observera att jag har världens finaste halsband på mig, som världens finaste kille har gjort

Visfestivalen med mysfaktor max





En badandes Paulina i Solnen


I övrigt saknar jag Ina Malmström och Julia Ericsson, längtar som ett svin till Emmaboda, bor ensam nu när min mamma är borta i två veckor och sitter just nu och skriker ut till Hästpojken. Hoppas ni har det bra.


Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0