Hos far

2010-07-06 @ 12:32:52

God förmiddag.


Blir inte att jag är så mycket här nu för tiden när jobb, släkt och vänner befinner sig i Vimmerby. Men tog en svängom hit eftersom jag glömde jobbkläderna här igårkväll. Ska packa min lilla väska och dra vidare in till mor. Imorgon blir det jobb mellan 7-14, kommer bli tufft. Men eftersom jag jobbar såpass lite kan jag inte klaga, alls.

Emmabodabiljetten köptes igår istället för Way out west. Jag vill verkligen se La Roux, men det funkar inte med 1500 kr plus mat, boende och allt sånt. Istället fick det bli Emmaboda så man får se Johnossi igen. Längtar! Men nu drar jag till storstaden. En bra dag ska ni ha tycker jag. Haj.



Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0