Lite blod.

2010-07-22 @ 15:43:51Goddagens!

Jag lever och hoppas att ni andra också gör det!

Haha, jag bara måste berätta om min lilla incident på jöbbe igår.
En liten varning till er ica-jobbare dessutom, SE UPP FÖR CIGARETTHYLLORNA
Detta gjorde inte jag igår och har nu ett jack i huvudet
Vände mig om till en kund som höll på att glömma sitt bröd, stressad som jag var tänkte jag inte på hyllan och slog i huvudet, tinningen.
Aj, utbrister jag men inget mer och hälsade på nästa kund. Sekunden efter känner jag en liten droppe slingra sig ner från huvudet --> Blod! på tröjan, byxorna, handen och huvudet.
Men det räckte med en liten tvätt och sen var jag fit for fight igen,
tur att mina medarbetare fanns där ;P

Så kan det gå, nästa gång ska jag ducka med min skalle.

Nehepp, ska kanske ta tag i polle nr 2 nu.
Är så himlans hoppsugen så jag vet inte vart jag tar vägen,
slänger in en söööt bild, är inte så bra på de där med att ta kort, trots att ja försöker nån gång då och då, så de får bli en gammal sådan
Skulle gärna vilja veta vad det är jag försöker få fram, mitt i allt, för den där minen är inte normal :O




Haj svaj
/C.






Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0