Mot badeeet :D

2010-07-05 @ 13:54:46Drar nu inom en väldigt snar framtid iväg mot badet! Känns välbehövligt kan jag tillägga, jag har inte bara legat och dragit på stranden en enda gång iår. Nu är det fasen dags! :)
Vem vet, kanske får lilla diggi eller systy följa med och därmed kanske det dyker upp nån liten bild här.

Meddelande eller snarare förfrågan till medianerna i Sumseven:
Ni vet våra bilder vi tog i fotostudion, som vi fick inspiration till i Stockholm.
Hur blir det med dem?
Jag vill faktiskt göra något med dem .. :)
Men vi skulle ju fixa lite bättre stämning i dem.
Jag vill nämligen skrämma skiten ur mig själv med dem på väggen!!!! ;O




Slänger in en liten bild från mässan. Se så trevligt det ser ut med den glada och nöjda köparen ;) Hahaha
Detta är typ den enda bilden jag har, men det får funka ändå antar jag ;)
Blev nämligen påmind av Jonas igen att han ville köpa fler böcker av oss Ina..




Nej nu ska jag dra mig.
Pouss haj :D
Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0