vad är det som händer? livet händer.

2010-07-01 @ 22:34:23






Le Love

jag kände för att skriva något fint. något att gråta till, eller skratta till, eller bara le lite fruset till. men det går inte. någonstans i mitten på mina fingertoppar stannar de flödande vackra orden om blå frusna sommarläppar (efter ett iskallt nattdopp i sjön), om iskalla blickar som förstör, om försvunna festivaler som tidigare varit fyllda av glädje och musik och om kärlek. Kärleken är det största vi har. trots det trängs de hellre i mina fingertoppar än att sägas. skrivas. och tänkas på. de förblir i det tysta. då slipper alla veta och ingen fråga. precis som det ska vara. singular.

 

det är då jag mår som bäst.




Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0