Vi ska på Way out Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeest!

2010-07-08 @ 19:36:14Ja det ska vi. På lördagen spelar allt vi vill se - La Roux och Håkan Hellstöm. Så då drar två människor vid namn Linnea och Paulina dit och dör lite grann så att säga. Alla Sum7:are är såklart välkomna på vår tripp, ju fler desto roligare. En endagsbiljett kostar 900 och vi drar dit med bil. Jag är så lycklig nu att jag inte riktigt vet vad jag ska ta mig till. Samtidigt är jag så fruktansvärt trött att jag inte riktigt kan göra något. En sak vet jag och det här är den sämsta bakfyllan jag haft i hela mitt liv - men just nu är det också den bästa.

Tack gode gud - för jag vet ingen annan som kan fixa sådana här mirakel. Mitt liv är fulländat.



Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0