13 juni 2010

2010-06-13 @ 13:36:04Två dagar efter studenten känns allting ändå väldigt bra, bättre än jag trodde. Kollade igenom den inspelade videon från den stora dagen förut!! Herregud vad jag gärna skulle uppleva dagen en gång till ..
Vi måste kolla på filmen tillsammans någon dag hörrni.

Däremot är jag lite rastlös just nu, så om ni inte har något för er senare idag så kanske vi kan hitte på nåt? :D
Vi sa ju från början mys med klassen, men jag vet inte hur många som har tid och lust idag.

Först ska jag iaf till mina små pollisar.

Lite bilder lär kanske dyka upp någon dag annars får jag väl hänvisa till Facebook, där alla vi numera finns tillgängliga ;P

Hör som sagt av er om ni har lite sådär halvtråkigt :)

Ha det så bra!
Vi hörs.
Puss
/C.

Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0