Studenter, älgar och en himlans massa sprit

2010-06-05 @ 14:06:35

SP07A har äntligen har sin första klassfest tillsammans. Allt gick bra, tror vi. Ingen dog i alla fall, trots att det fanns tillfällen där många kunde gjort det. En del åkte moppe, några andra dansade halvnakna, vissa kollade på, en slog halvt ihjäl sig och skrapade upp armbågarna (jag), en blev påkörd och fick hjärnskakning (Ina), en flög över styret på en moppe, en ville åka skylift, många drack alldeles för mycket alkohol, två gifte sig, en spelade gitarr och sjöng väldigt bra, en kräktes upp den underbart goda pastasalladen vi blev bjudna på och därimellan hade vi fruktansvärt fruktansvärt fruktansvärt roligt. Tack för det!





























SP07A, klassernas klass.

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag vill bara flika in att jag också hade väldigt, fruktansvärt, otroligt, fantastiskt roligt :D Tack för en uuuunderbaar kväll och natt :D

2010-06-05 @ 19:55:07
Postat av: Bea

Men sluta nu, du får mig att sakna er ännu mer redan.

Och tack för komplimangen om min sång, men när du är nykter och hör mig sjunga så tycker du nog inte likadant, haha! ;-)

2010-06-06 @ 10:37:28
URL: http://beafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0