Början på livet

2010-06-15 @ 12:34:33Jag tror att alla våra läsare (som för övrigt har blivit jättemånga fler de senaste dagarna - fortsätt så!!) har förstått att SumSeven har tagit studenten. Veckorna innan var för mig mest fyllda med ångest och vemod, men nu efteråt känns det helt jävla underbart. Nu har vi hela livet framför oss, och vi är så fria som man bara kan bli. Jag hatar att vara fast någonstans, vara tvungen att planera flera veckor framåt och inte kunna göra vad jag vill när jag vill. Nu har jag alla möjligheter som finns att göra vad som helst. Jag har inte en aning om vart jag är i höst och det gör absolut ingenting. Jag vill heller inte börja planera det in i minsta detalj nu. Jag vet ungefär vad jag vill göra ett tag framöver. Vart, hur, med vem och alla andra frågor behöver jag inte veta svaret på nu. Det kan hända fruktansvärt mycket på en sommar som man inte kan förutse och som kan förändra allt.

Just nu fokuserar jag på att ha en underbar sommar med mina vänner innan vi sprids ut över hela världen och inte vet  när vi ses nästa gång. Allt annat kan vänta en stund. Nu ska vi hajka till Virum Älgpark. Putz!

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0