Chilenskt besök

2010-06-14 @ 13:34:05






Jag har just introducerat er för min nya nikon d 3000 och även min morfar och morbror.
I två dagar nu har jag "pratat" spanska konstant med dom och det känns ovanligt bra.
Förstår inte riktigt allt, uttrycker mig kanske inte helt korrekt men i det stora hela
förstår vi varandra i alla fall och det är riktigt roligt. Det är inte säkert hur länge de ska
stanna hos oss. Minst 3 veckor och kanske upp till ett år beroende på lite olika saker.

Nu ska jag dra iväg till stan och köpa en ny mobil eftersom min förra tog sig en simtur
i Harrys toaletter. Hoppas även på att få träffa mina fina små summare en sväng.
Studenten var förresten den bästa dagen i mitt liv, tack för det allihopa! Nog med
tjat. Hej på er och ha en bra dag! Ssup




Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0