Härliga sommar

2010-06-27 @ 15:59:25Jag älskar verkligen det här vädret! Om varje dag i sommar kunde se ut så här. Funderar på att skicka ett tackkort till solen.

Det var en vecka sedan jag uppdaterade er om mitt liv nu men det har faktiskt inte hänt så mycket. Förra veckan var ganska rutinmässig men otroligt härlig; Jobba, grilla, åka båt. Det säger jag inte nej till. Veckan avslutades här hemma i Vimmerby på midsommarafton ute i Ishult. Färden dit tog två timmar på grund av missförstånd och krångliga vägar. Väl framme firade vi vår midsommar på ett väldigt klassiskt och mysigt sätt. Grillning, mys framför brasan, dans på bänkar, därimellan lite konstigheter, och sen avslutade sju små nakna stjärtar sin kväll med ett dopp i månskenet. Underbart mysigt. Två av de sju små sjärtarna blev dock utsatta för getingstick och fick genomlida en otrolig smärta. Natten tillbringades i en bil. Har inga bilder från kvällen eftersom min kamera dog när jag skulle ta första bilden. Övriga får fylla på med fotografier.

Lördagen tillbringade jag i soffan med film, och idag har jag varit placerad i en solstol. Nu börjar min kropp sakta vakna till och jag kan tänka och röra mig lite snabbare. Det ska jag fira genom att baka en kladdkaka till mig och fotbollstittarna här hemma. Sen ska jag och mamma ta ett kvällsdopp.

Ha det gott!
/ Ina
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0