Ledighet

2010-06-20 @ 16:36:39

Ni vet ju vad som brukar sägas om bilder. Här har ni mitt liv de senaste dagarna. 


Hunden var hos frisören och gick från hårtuss till bara hårig.


6/7 paddlade, grillade, mös och kollade på Greveholm i Åses stuga.


Ute vid krön var det fint.


Maxito och jag har lekt med den råttätande hunden.


Åse, Ina och jag stekte vid Nossen. Första doppet!


Efter det åt sum7 kinesisk mat för att avsluta kapitlet som barn.


En tomte kom på besök och vågade knappt åka hem efter the Groudge 3.


Snyggconne hade studentskiva, världens bästa. Min vita helg blev inte vit.


Träffade mysa människor under hela kvällen.


Sång för "födelsedagsbarnen" Alexandra, Johanna, Cornelia och mig.


Just idag har jag inga planer förutom danspass vid kl 18.00 om jag kan
ordna upp, det ständiga problemet, skjuts. Ha en bra dag! Nu lever vi livet.

/Paulina.

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt med ett första dopp. ;)

2010-06-22 @ 10:01:18
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0