om man är född bland proletärer

2010-06-27 @ 22:24:32
Blåsbubblor och en fin syster.

Bad och en fin bror.

Tysk öl.

Vår fina båt.

Adina.

Krocket!

God midsommarmat.

En gubbe.

Många gubbar.

Sedan gjorde jag Adinas hår och ögon innan hon skulle in till stan på äventyr.

jag är sjukt nöjd!

min vackra, vackra syster.

Visst ser det mysigt ut?

jag och min söta lillebrorsa.

Solnedgång.

Adrian på bryggan.

Vackert.

Åh!

När solen gick in smög vi in och tände lite ljus.

och lekte lite.

sedan övernattade alla utom Adina i stugan, och jag hade äntligen en egen säng! Dagen efter tog vi det lite lugnt i soffan.

och hängde lite med Mr. Barnaby.

sedan fick vi gäster och då blev det kalasmat igen.

Efter det åkte jag och Adina hem eftersom båda två skulle jobba tidigt på söndagen. Men dagen tog inte slut där utan då mötte jag upp Therese och Rikard Westers gäng för lite prat och kubb i kvällssolen. Mycket mysigt!





Tack för den finaste helgen på länge och tack solen för att du lyser!



Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0