R.I.P som en elektrisk chock genom skelettet

2010-06-30 @ 17:02:02

 

Igår kväll, runt halv elva (det var i alla fall då jag fick reda på det..) så gick Rockparty ut med att Hultsfredsfestivalen ställdes in. Vilket såklart är supersorgligt, ytterliggare en era som går i graven känns det som.. Det som är mest ledsamt är Kent-konserten. Fast jag måste säga att folks reaktioner är lite roliga, hej livet tar inte slut. Jag tycker faktiskt att det är lite komiskt, jag blir lite sådär nervös och fnittrig när jag tänker på det, för hur ofta är det en festival ställs in en vecka innan den ska vara! Aldrig! Därför tycker jag att det är lite kul, för det är inte ofta det inträffar.

Hur som helst, det var egentligen inte det det här inlägget skulle handla om, utan det skulle handla om Arvikafestivalen. För äger man en Hultsfredsfestivalbiljett så kan man med hjälp av den köpa en biljett till Arvikafestivalen för 500 kronor. Ordinariepris är 1200 kronor tror jag. Det finns dock bara ett fåtal kvar så skynda!

Arvikafestivalen går av stapeln 15-17 juli. Klara artister är bland annat Babyshambles, Hästpojken, Familjen, Maskinen, Johnossi, Takida och Kent.

Dock jobbar jag fredag, lördag, söndag den veckan..

Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0