Väderflickan

2010-06-01 @ 19:03:38De senaste åren har det ju varit rent jävla skitväder på studentdagen. Veckorna och dagarna innan har det ju varit jättevarmt och soligt, men sen har det vänt om lagom till dagen man ska springa ut. Tänker bara på er som gick ut förra året, nio grader och regn eller hur var det? Ni kanske inte ens minns det, för vädret kanske inte är så viktigt just den dagen när man väl står där och bara skriker av glädje.

Imorn och dagarna framåt ser det i alla fall ut att bli väldigt fint väder och nördig som jag är har jag suttit och kollat olika långtidsprognoser men kan bara se fram till torsdag den 10 juni. 30 grader och sol. Ganska gutt? För bra för att vara sant tänkte jag och letade febrilt efter längre prognoser och jag lyckades.



Hahaha. Går inte annat än att skratta åt. Torsdag: 27 grader. Fredag: 17 grader med regn och åska.

Menmen, är ju som sagt ett tag kvar och vädret har ju ändrats förr. Och vi studenter kommer nog uppleva vår bästa dag någonsin ändå! Även om det är regn och åska eller sol och varmt. Men det vore ju lite roligare med det sist nämnda...

En liten väderprognos från väderflickan.
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Neeeeej!! fy fasen, när jag först bara läste sol och härligt varmt, fick jag en sprudlande känsla i kroppen, MEN den krossades, jag hatar åska, och varför ska det då åska på studenten! åååh, det måste ändra sig!

2010-06-01 @ 19:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0