Walking on a dream

2010-06-06 @ 11:29:38



Som vi redan nämnt här i blögga, har vi haft klassfest och den var underbar. Jag var så lycklig vissa stunder att jag till och med grät, i en garderob dessutom. Det var fint. Efter en konstig natt i en alldeles för liten skinnsoffa åkte jag hem till stugan i Nossen och firade min 48-åriga fader. Flintastek, solstek och tårta, innan vi drog upp till Vallen och kollade på fotboll. Resten av min lördag bestod av en kycklingrulle och en säng. Efter tolv timmars sömn sitter jag nu är och laddar för match. Sedan är den sista helgen i mitt skolliv slut. Det var väl i stort sett det jag hade att säga. Haj.



Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0