Zickans dagbok

2010-06-22 @ 10:18:44Tänkte bara uppdatera lite här ...
Jag lever kan vi börja med att konstatera och jag jobbade min första, ensamma dag igår. Jag kan ju säga såhär, jag har aldrig tidigare haft så mycket konstiga saker och frågor, så jag skende och frågade hela tiden kändes det som, höhö

Idag får jag även fint besök från Stockholm av mitt låtsaskusinbarn för att vara exakt, hon stannar här till lördag tror jag, så nu ska vi se vad som finns att hitte på i Vimmerby och framförallt Storebrooo :D



Dessutom har jag något väldigt väldigt fantastiskt att meddela --> JAG ÄR LEDIG HELA HULTSFREDSFESTIVALEN!!!
woooooooooooooooooooooooouuuuuuuuuuwwww!! :D


Dessutom är det midsommar på fredag och det betyder trevligheter! :)
Paulina, vet du något om huset ännu? :)

och till Ina kan jag meddela att vi har ännu en intresserad av vår lilla bok! :P
Hoppas du har det bra där uppe i huvudstaden och att det funkar bra med klockor, smycken och sura människor.

Hoppas även att ni andra har det bra där ni nu är!


Ha't gött!
Puzz och Kjamizar (haha, detta fick mig att tänka på årskurs 5-6, zå zött med mazza z:an överallt)
/Zickan.



Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0