Dans x 1000

2010-03-20 @ 19:28:09

Idag klockan 08.45 ringde larmet och till min stora förvåning hade jag fått ett väldigt random sms - alltid kul! Var ganska trött efter gårdagens festande fram till två. Men det var bara att bryta ihop och komma igen. Kl 10.00 befann jag mig på danslokalens gröna golv där resten av Aktiv ungdoms ledare också var. Ledardans stog på schemat. Sju timmar senare var 1/3 av dansen klar och jag var inte längre en levande varelse utan snarare något i stil med levande död. Hem, äta, duscha och sova. Nu sitter jag här, fortfarande lika levande död, och ska ha smörgåshäng med min fader. Ikväll blir det superslappt hos Linnea med film och sällskap av världsklass. Måste ladda inför morgondagens minst lika långa danspass. Träningsvärk here I come.



Bild: Linnea Ericsson (från förra ledardansen med Michael Jacksontema)



Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0