En helt vanlig söndag

2010-03-14 @ 20:18:56

Idag har jag inte varit 100 % aktiv, men det är inte heller ett måste en sån här dag. Vaknade upp hemma hos Maria. Lite frukost och smink i ansiktet sen for vi till balträningen där jag agerade kavaljer i två minuter. Sedan åkte jag och dansade vidare med Matilda. Vi kom inte så långt, alls. Två sjuklingar som ska göra dans? ingen höjdare. Efter det åkte jag hem. Var väldigt arg av någon konstig anledning. För att inte ta ut det på fel saker tvingsomnade jag mig själv och vaknade upp glad igen. Rekommenderar att sova när man är sur. Funkar alltid. Tog ett bad och nu sitter jag här. Kanske får hemligt besök snart. Återstår att se. Ha en fortsatt bra söndag allihop för Imorgon börjar allvaret igen.




Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0