En måndag efter studentkryssning

2010-03-08 @ 14:16:04

Räknade ut förut att jag sovit ungefär 11 timmar på tre dygn. Just nu är jag därför väldigt trött. Kryssningen sjukligt rolig. När vi kom i land igår kväll kändes det verkligen inte som vi varit borta 24 timmar, snarare en. Vi har festat som svin, dansat rövarna av oss och druckit kanske lite för många shotar. Men vi lever, nästan, och det är huvudsaken. Tog visst inga bilder, men det kommer senare från de andra, hoppas jag! Kanske en och annan video också? Och nu ska jag fara hemåt efter en väldigt intensiv mediadag. Hoppas ni mår bra, för det gör inte jag. Än.

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag har en fråga till dig paulina, jag & några till undrar om du är intresserad av att börja spela fotboll igen? vi funderar på att försöka starta upp ett damlag igen i storebro och vi behöver lite fler spelare. du kan svara i ett inlägg i eran blogg om du vill kikar in här lite då & då.

2010-03-08 @ 21:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0