Hej å hå från Götebåårg

2010-03-03 @ 17:23:17

Jajamensan. Nu är min praktik avklarad, och jag kan inte annat än bocka och buga. Tack Viktoria för att du fixade platsen på Bingolotto, och tack alla på bingolottos redaktion som tog så väl hand om mig. Det gäller framför allt Helena. Mycket bättre praktikplats går nog inte att ordna.

När jag kom dit i söndags fick jag en rundtur i studion och i kontrollrummet. Hälsade på diverse personer och alla var så glada och trevliga. Det tog två minuter sen kom en Lotta Engberg insjungandes. Hon hälsade lika glatt som alla andra. Tog en himlans massa foton och började smått på mitt reportage om en dag på Bingolotto. När klockan blev 19.00 satt jag i publiken och kollade på sändningen och lite senare var jag i kontrollrummet. Mycket intressant dag! Sov som en stock efter alla dagens intryck.

Nu sitter jag alltså i Göteborg hos min kära moster. Det luktar nybakade bullar nerifrån köket. I morgon ska jag fika med Mattias och sedan bär det av till Stockholm och mina små medianer. Längtar så otroligt mycket efter er alla! Det blir inte en dålig reunion på lördag när vi ses igen allihopa. Ses och hörs!

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0