Nytt damlag?

2010-03-09 @ 19:04:38

Tänkte bara svara på en fråga jag fått från någon Mikaela. Frågan löd om jag var intresserad av att börja spela fotboll igen och mitt svar är såklart ja. Men sedan vet jag av erfarenhet att Storebro aldrig tar tag i saker och ting och tvivlar därför på om ett damlag kan hålla i längden. Det ligger en jäkla massa jobb bakom ett bra lag, och jag vet inte om jag har tid. Dansar måndag, tisdag, onsdag och många lördagar och söndagar. Därimellan är det skola och snart jobb. Därför måste jag nog tacka nej. Men hör gärna av dig igen om det blir aktuellt, på riktigt.


Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: mikaela

Mikaela är jag isaksson :) jag och min syster matilda har varit i kontakt med freddan som är insatt i storebro if och han sa till oss att om vi fixar spelare så fixar han en tränare eller i alla fall försöker. & just nu är vi en hel del som vill spela och det är även folk utikring som är sugna på lite nytt. freddan sa också att om vi nu vill starta ett damlag så måste vi visa dem att vi är seriösa och vill sattsa därmed visa att vi själva kan dra igång ett lag genom att åka upp några/någon dag i veckan och träna. detta lär inte bli aktuellt förräns tills nästa år men det skulle vara kul att bara dra ihop folket som är intresserade och ha en träning nu framåt maj någon gång för att se hur många vi är och verkligen visa att vi vill och är seriösa :) skulle vara kul om du hörde med din syster också ifall hon är sugen på att börja spela igen :)

2010-03-10 @ 00:20:54
URL: http://mmsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0