Something good can work

2010-03-20 @ 13:07:12Igår skulle bli en lugn kväll ute hos Cicci i skogen. Men det blev fest och dans på Harrys istället. Jävligt spontant och fruktansvärt roligt. Ina får stå för bilderna, för jag hade av någon anledning inte med mig kameran. Inatt delade jag säng med Paulina, vilket var alldeles för länge sedan. Mysigt var det. Nu är hon dock och dansar och jag sitter hemma helt själv. Åt världens godaste pannkaksfrukost förut (dock inte lika god som min och Julias brukar vara..) och nu sitter jag och kollar på Mauro och Pluras kök. Kul tycker jag, iallafall när gudar som Lars Winnerbäck och Håkan Hellström är med. Kolla vettja! Pyss.



Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0