Update Linnea

2010-03-02 @ 10:58:33Vet inte riktigt vart jag ska börja detta inlägg, för det har hänt fruktansvärt mycket sedan sist. Sammanfattning och bilder från förra veckan kommer nog ikväll. I lördags kom jag i alla fall hem från Skånelandet och igår måndag åkte jag till Stockholmsvärlden. Tåget var självklart försenat och jag kom fram mer än en och en halv timme för sent. Sedan åkte jag tunnelbana själv för första gången i mitt liv och det med blandade resultat. Till slut kom jag i alla fall fram till TV-huset och SVTs nyhetsredaktion. Igår gick jag mest runt och tittade, observerade, lyssnade och iaktog allt som hände. 21:00 var det sändning och då satt jag i kontrollrummet bland ljud-snubbar, redaktörer och kamera-kontrollerare. Runt elva var jag äntligen hemma hos Thassen och hennes syster. Åt lite, soffkuddesnackade med Thass och sedan somnade jag så fort jag la mig på luftmadrassen. Den 1 mars kan ha varit en av de längsta dagarna i mitt liv. Jag var stressad, trött, hungrig, förvirrad, chockad, nervös, glad och ovetandes konstant hela dagen. Hälften av tiden ville jag lägga mig ner på marken och gråta och hälften av tiden ville jag gå och dö. Så såg min dag ut. Hoppas eran var bra. Nu kom min vän Lennart. Hej så mycket!
Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0