Vuxensysslor

2010-03-01 @ 18:09:44Vi kom precis hem från en storhandling. Så nu är kyl och frys proppade, kan ju vara bra eftersom vi får besök på torsdag. Lilla Bingolotto-Paulina kommer nämligen hit då :)

Idag var det min första praktikdag. Är hos en fotograf som heter Anna Kern. Vi gjorde inte så mycket idag, men imorn sätter vi igång redan vid 06.45 och drar till Katrineholm. Där ska Anna fota till tidningen Mama och jag ska få vara med och se hur det går till. Det blir nog intressant. Samma visa onsdag och torsdag, men för andra tidningar.

Nu ska vi förbereda inför morgondagens tvättkväll och sen blir det matlagning. Kanske ska träffa Linnea och Therese sen också, får se om dom kommer hit eller om jag åker dit. Var så länge sen vi sågs nu! Eller jag och Therese åt ju iochförsig lunch tillsammans idag, men lilla Lellks var länge sen :) Men i alla fall, nu ska jag sluta babbla. Ville bara höra av mig!

/Ina
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0