Från april till maj

2010-05-02 @ 15:20:56
Det hela började hos mig, Lellks, med mat, tårta, dryck, passion och gurka

Några läste Frizon

Någon sminkade sig för ovanligehetens skull i Linneas spegel och någon tog för ovanlighetens skull ett kort på denna händelse

Vi hade en liten gemensam samling in the water cluuuset


Självklart skulle bloggens 1-årsdag firas och det gjorde vi på bästa sätt med den officiella bröllopstårtan och ett så vackert sjungande ljus

Gott var det

Ja det var det


När alla var mätta och glada drog vi vidare mot nya äventyr, och dom ägde rum hos ingen mindre än Anton Kant

Paulina blev överlycklig när hon äntligen fick träffa sin förlorade brylling, Oscar Bjerkinger och efter långa diskussioner accepterade också han deras släktskap

Söta killar ju

Söt bror ju

Efter att vi tagit oss till en ganska sketen fest på Samhall, dit även Julia Ericsson anlände, muckade vi en sväng och sedan drog kusinerna till Harrys

Vapen T och någon okänd själ

Jull och vår tequila-guy Engdal

Det var en grym kväll som till slut slutade hos den dansanta mannen till vänster på en efterfest som innehöll Linnea, Julia, Jocke och hans tändare och fem kanelbullar. Vem som hade bakat dom är fortfarande oklart.


Resten av helgen har jag ägnat åt att deklarera (!), dricka mer öl, dansat och solat. Nu ska jag äta och sedan träffa mina dansvänner, då vi ska avsluta vår turné med afrika-dansen. Kommer sakna den! Sedan ska jag hänga med Pröppen. Hajhaj!

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0