Burr!

2010-11-09 @ 16:25:31Huuu, hemkommen från söstra och nej det var inte roligt att köra hem. Nu är vintern här igen, eller slasket rättare sagt. Svinkallt i huset, men jag håller på att åtgärda den saken. Gått i converse hela dagen, alltså dyngsura och kalla fötter. Ska snart klä mig oerhört tjockt och varmt för att moooooooocka skit :D :D

Men jag har haft det oerhört trevligt i Västervik, mys, god mat, lite shopping och sånt som hör livet till.
Är faktiskt lite prylar rikare.

Och till er mina kära bloggkompisar, Tack för igår, väldigt trevligt och väldigt gött. Mat och snask är min stora passion i livet.



Känns dessutom väldigt bra att tänka såhär, här sitter jag, det är mörkt, kallt, blåsigt och slaskigt ute!

Min moder sitter ett x antal mil bort på denna ö, där det ser ut såhär ...



Bild från google --> http://www.viamigo.com/img/l/p_o_s_t/13/zanzibar-island_2.jpg


Tack och hej!
/C.


Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0