Det spelande pianot

2010-11-10 @ 10:42:20Inatt trodde jag att stunden var här! Att jag för första gången hörde ett spöke :O
Jag låg och sov och vaknade av att jag tyckte jag hörde klinkande från pianot! Rädd som fan satte jag mig upp och det var faktiskt ljud från pianot!
Men jag som annars sover med stängd dörr hade denna öppen och självklart hade Findus gått ner för att klinka runt lite över tangenterna!
Men när man vaknar såhär på natten är inte katten det första man tänker på, iaf inte jag.
Findus kom upp tillslut och jag stängde dörren! Och där låg jag och bara väntade på att det riktiga spöket skulle göra sig hörd!

Just klinkande pianon är en sån där klassisk spökgrej som kan skrämma skiten ur en. Pianon och gungstolar! Jag ska aldrig i hela mitt liv låta en gungstol komma in i mitt hus! Men än så länge är det ju lugnt med pianot!
Den skyldige ligger just nu och sover i knät. Men så går det när man ska upp och spela instrument mitt i natten.

Haha, vad jag verkligen inte kan återberätta! ;O

Iaf, min dag innehåller än så länge häst och jobb. Linnea, jag har svarat på ditt sms också :)
Pusshaj
/C.
Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0