have I told you lately?

2010-11-27 @ 22:27:10Nu har jag försökt att ladda upp bilder till ett inlägg jag har planerat att göra hur länge som helst, nämligen en recension om ELFs mineralsminksprodukter, men så funkar det inte att ladda upp de bilderna?! Väldigt frustrerande. Som vanligt här på bloggen har ingen egentligen något intressant att berätta och skriva om, kanske främst för att nästan allas liv går lite på sparlåga just nu. Inget intressant händer egentligen, ingen har något särskilt att göra, och dagarna bara går och går. Men snart är det jul!


Dock ljög jag lite när jag sa att ingen har något särskilt att göra, för det är klart det finns, kanske inte bara något att dela med sig med här på bloggen. Nästa vecka åker jag bort och ska bland annat på seminarium i Skövde där jag läser en kurs i kriminologi på distans. Det ska bli fruktansvärt spännande, läskigt, pirrigt, intressant men framför allt hoppas jag att jag tar med mig en erfarenhet rikare därifrån. Vad kan gå fel?! Förutom att tåget är försenat på grund av snöstormen, jag hinner inte göra klart frågorna innan seminariet, jag hittar inte rätt klassrum, kommer försent, hela gruppens ögon stirrar på mig, jag ramlar, jag framstår som extremt korkad och outbildad (jag är yngst i gruppen), jag får inte fram något vettigt att säga, jag sitter tyst hela tiden/jag pratar hela tiden så ingen annan får en syl i vädret, jag missar tåget tillbaka, jag glömmer alla mina anteckningar på tåget och dagen har varit förgäves. Nä just det.


Nu ska jag spendera resten av kvällen antingen med Dexter eller med någon bra film jag inte sett.


Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0