Hundmys

2010-11-05 @ 14:45:32Jag är sugen på en liten lurvig parvel i familjen Malmström/Svensson. Men notera ordet sugen, jag vet att vi inte kan det nu och innerst inne är jag nog inte riktigt redo. Men någon gång ska det bli av!

De här raserna står överst på min lista.



Fransk bulldog


Boxer


Rhodesian ridgeback

Jag har velat ha hund så länge jag kan minnas. Istället för att låna vanliga böcker på biblioteket när jag var liten, lånade jag faktaböcker om hundar. Att få en hund stod alltid överst på mina önskelistor, trots att jag visste att det inte gick för att mamma är allergisk. Men någongång i livet ska jag allt ta och skaffa en. Men en hund är inte bara något man skaffar utan en hund behöver extremt mycket tid. Men när har man tid? När man är pensionär? Så länge orkar inte jag vänta...

/Ina
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0