It's just a sickness I have

2010-11-08 @ 12:00:46På grund av små snoriga ungar och höstmarknaden med total frusenhet hela dagarna är jag förkyld. Jag kan inte andas genom näsan, snyter mig tio gånger i timmen och hostar om nätterna. Annars är det bra. Vid halv ska jag vara hos Therese och möta upp fina vänner och gå till Shalom och äta. Efter det ska jag klippa mig! Är lite nervös faktiskt, för ska göra en liten förändring. Tror dock att det kommer bli jävligt grymt och blir det det finns det en liten chans att jag lägger upp en bild, men bara en väldigt liten chans. Resten av veckan är ganska oplanerad. Lite jobb, lite födelsedag på fredag, antagligen lite Huvudlinjen på lördag och lite kalas på söndag.

Förresten! När jag åkte hem från Dea förut var det poliskontroll på vägen och jag sket nästan på mig, även att jag hade körkort och var nykter. Annars hade det inte varit så roligt..

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0