Jag gillar att härmas

2010-11-30 @ 14:15:59



Min bästa vän
är snel, syt o omtenksamm
När jag borstar tänderna är jag alltid stressad

När jag lagar mat är jag ofta stressad för jag är hungrig som ett djur
Jag är rädd för stora förändringar
Den värsta känslan är att göra någon ledsen eller när man får en dålig nyhet

Den bästa känslan är att återförenas
Jag är bäst på att oroa mig för onödiga saker
Jag är sämst på att tänka positivt när jag är hungrig eller fryser
Jag kommer alltid vara hungrig
Jag lyssnar på allt som låter, men helst Robbie Williams
Jag pratar spanska, men vågar inte
Jag tycker om många saker
Kärlek är ?
I somras var jag väldigt glad och festivalig
Sist jag grät var när mamma grät i telefonen

När jag vill tänka isolerar jag mig på ett tyst ställe för mig själv
När jag bakar så bakar jag med mina kompisar
Innan jag går och lägger mig skrattar jag lite med José och sen deckar vi samtidigt
Just nu tänker jag på att det är snö hemma och jag fryser i Barcelona, hur ska det gå?

Bebisar är oftast väldigt söta
Idag har jag bara varit i skolan
Ikväll ska jag plugga spanska på spanska
Imorgon kommer jag gå till skolan, plugga och sitta vid datorn
Jag vill verkligen åka hem och träffa alla igen
Om jag var ett djur skulle jag vara en katt eller en apa
Min mobiltelefon är ganska död och tråkig när jag bor i Barcelona
När jag vaknar på morgonen äter jag gröt och pratar med José

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0