Julklappstips?

2010-11-24 @ 20:39:14Vad kan man ge mamma i julklapp? Hon önskar sig en fotokalender så det ska hon få. Men vad mer kan man ge? Det är alltid lika svårt att komma på till henne. Jag har bara mamma kvar nu att köpa till, och jag har en liten idé men skulle gärna vilja höra lite tips från andra vad de ska ge. Jag såg att tofflor var årets julklapp men jag tycker inte det är någon kul julklapp.

Idag är det exakt en månad kvar till julafton och i helgen åker lite julpynt upp. I nuläget är det i alla fall massor av snö ute, så jag hoppas verkligen det är det på julafton också. Tänkte försöka få med mig Christoffer till Kisabacken och lära honom att åka skidor nu framöver. Vill så gärna åka till Österrike någon gång i livet på skidsemester. Mamma har berättat hur roligt det är. De åkte som yngre ett helt gäng, flera gånger. Det går inte jämföra backarna i Sverige med backarna där.  Där kan det ta flera timmar att åka ned för en backe, medan man i Sverige i princip bara åker upp och ned för liften plus att man kan ta en paus mitt i backen och äta och ta en öl.

Ha det så bra i ruskvädret.
/ Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0