när vi lekte igår blev du rusig och lycklig

2010-11-12 @ 20:00:54

Ja, ibland vill man bara ligga i en säng med den man tycker om, som Yoko Ono och John Lennon. Demonstrera mot Vietnamkriget på sitt eget lilla sätt. Ack, det ljuva 1969 (då föddes föressten min far!).

 

Jag har börjat plugga. Kriminologi för de som inte hängt med och jag känner mig hemma! I tisdags besökte jag Skövde för en föreläsning och det var första gången för mig, men jag kan inte säga annat än att jag längtar tills jag börjar plugga på riktigt, och inte bara på distans!

 

Igår var jag på arbetsintervju i Linköping, fick jobbet, men ska tacka nej.

 

Idag har jag gjort en spellista.

 

Rusig är nog mitt favoritord.

 

 

Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0