Got me a ticket and I won't be long

2010-11-18 @ 17:21:50Den 3 januari börjar jag jobba som au pair i Oslo. I måndags åkte jag och hälsade på familjen och efter 11 timmars resa (mer än två timmar försenat, såklart) var jag framme i ett svinkallt Oslo. Huset var megafint, barnen supersöta och föräldrarna jättetrevliga. Min lilla lägenhet i källaren var också jättemysig och jag tror faktiskt att jag kommer trivas asbra. Framför allt ska det bli helt underbart att komma bort från Vimmerby och se något annat.

Det var väl i stort sett det jag hade att meddela. Längtar som ett litet svin tills jag och Cicci åker till Paulina i Barcelona också.

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0