cut cut cut

2010-10-11 @ 11:44:08

Före-bilder

Idag ska jag klippa mig! Dessa två bilder togs igår, så man får väl säga att de är aktuella. Senare kanske efter-bilder kommer upp, men jag tvivlar på att det kommer vara så himla stor skillnad. Snarare kommer håret se betydligt mer välvårdat ut , när några centimeter av slitna toppar försvunnit. Dessutom ska jag färga utväxten idag!




För mindre än ett år sedan (bilden är tagen i slutet av november tror jag) hade jag den här längden på håret. Men Therese och jag har kommit fram till att det antagligen är all öl den här sommaren som har gjort att håret har växt som gräs. Kan det vara så?



Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0