Fredag, jag är kär!

2010-10-15 @ 13:44:44Jag har väldigt mycket inom mig just nu och vet inte riktigt hur jag ska få ur allt. Plus att jag tänkte skriva klart detta inlägg innan min nudlar har kokat upp, så har inte all tid i världen. Men jag är glad. I helgen ska jag till Linköping med underbara människor och ha det underbart. Min framtid börjar se underbart ljus ut och jag tror att jag har knåpat ihop en liten plan, om det går som jag vill. Ikväll ska jag dricka äpplekaka och Sommarby, jag tror alla i Sum7 vet precis vad jag menar och att det knappast kan bli godare. Jag är också väldigt glad för Paulinas skull, som från och med nästa vecka sitter och telefonförsäljer i Barcelona.
JA, jag tror ni fattar nu. Jag är glad. Ha det bra, för det har jag!

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0