Hem

2010-10-11 @ 13:08:33Idag ska jag åka hem igen. Eller vad är hem? Jag har två hem numera. Det hem jag syftar på nu är i alla fall mitt hem i Stockholm. Det har varit så skönt att vara hemma i mitt hem Vimmerby över helgen. Träffa mamma och pappa, alla mina bästa vänner, mina gosiga katter och min skön sköna säng. Samtidigt som det känns alldeles alldeles för tidigt att redan åka hem till mitt hem i Stockholm så längtar jag redan efter min sambo Elias. Och så längtar jag efter att gå på bio och se Buried med Johanna. Och så längtar jag efter min andra skön sköna säng. Och sedan dröjer det ju faktiskt inte så länge innan jag åker tillbaka till mitt hem i Vimmerby. Jag längtar.

Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0